2014年2月26日 星期三

森永盒裝芝士餅乾

呢個0係零食屋買既, 原價18.9元, 八折左之後就15.1元~
 
 
一盒有12塊, 一塊為一包, 獨立包裝~
 
 
請注意, 呢個我係0係八折果陣買既, 八折係有期限既, 買之前確認一下先啦~
 
 

數一數, 好似好耐都冇食森永既餅乾啦, 對上一次好似係食同一系列, 不過就係杏仁味果隻~
 
 
同埋近排好少食餅乾, 所以都唔知係唔係新產品呢~
 
 
芝士....我最愛既芝士....我永遠都係你既粉絲....
 
 
不過有時芝士味既餅乾都有大通病......"鹹到luck毛"...
 
 
呢個又會唔會....???
 
 

大家一樣係森永餅乾, 有D就一包兩塊, 有D就一包一塊~ 不過都好岩擺0係辦公室既~
 
 
用了cheddar cheese?
 
 
個包裝都幾優雅, 幾royal....hahah
 
 



 

佢都係屬於厚餅乾果種, 同同系列既moonlight (藍色盒)果隻一樣大小, 連厚度都好似差唔多~~
 
 
只係聞又聞唔到太大陣芝士味,
 
 
不過咬下去又唔係果回事~~~
 
 
都幾有呀, 唔係"鹹到luck毛", 同cheddar cheese都幾似, 少少鹹鹹地, 不過當中又有些少奶香~~~
 
 
最緊要既係佢同餅乾既甜味都好夾~~~
 
 
芝士味 6: 4 餅乾甜味~~~
 
 
不過一包一塊太少了....
 
 
唔多夠"皮"~~~~~
 
 
愛芝士既你, 呢個都可以一試~
 

 


9 則留言:

  1. 有興趣想整,但係用佢呢個名search搵唔到食譜

    回覆刪除
  2. 又係芝士。。。
    啱晒你同 Vincent 啦。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我啱呀!
      咳咳.....如果有人請我食就好囉!

      刪除
    2. 我又咳咳.....
      枝仔答~~~~~~~~~~~~~

      刪除
  3. 阿靜,妳有喜完,番嚟開blog啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 開左一半啦.......琴日發生左一件令我哭笑不得既事.....另外一半就聽日再開埋佢啦./.

      刪除

Hello~