2014年2月12日 星期三

Nabisco薯條 - 焦糖味

呢個0係零食屋買既, 原價11元, 折左之後就9.9元~
 
 

我要吠...呀....吠....呀...吠....
 
 
太凍啦....直情唔想出被竇......
 
 
吠完.
 
 
我一向對焦糖類既零食係好有保留, 十次有九次都係中伏收場.....一係太甜, 二係個味道太假....
 
 
不過當我第一眼見到呢個既時候, 我只係想試下當焦糖加埋薯片, 會唔會...
 
 
新奇左少少?
 
 
所以明知好大機會會中伏都要會一會佢.....
 
 
佢呢個一D都唔大包, 一個人食綽綽有餘~ 岩岩好~~
 

一打開個包裝袋, 唔係聞到一般甜點, 糖果既焦糖味, 因為呢D通常都係太甜,
 
 
呢個有D wow effect, 因為我聞到既焦糖味係好清新????
 
 
一咬落去, 焦糖果然還在, 不過就唔係濃, 係偏淡略帶清新, 甜度有4星 (10星最甜)~
 
 
奇就奇在佢可以同薯條好夾, 完全係"friend過打band", 唔係"你還你, 我還我"~
 
 
可能廠方用左別的品種既薯仔 (唔係一般用黎整鹹味薯片果D), 我覺呢個薯條食出黎既澱粉質既感覺相對少好多~~~~
 
 
唔錯唔錯~~
 
 
 



2 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實我覺似薯片多D.......因為只係將薯片"滅開"成長條狀....哈
      係甜既~!

      刪除

Hello~