2014年2月20日 星期四

新大陸

大家都應該知有Line 呢個Apps架啦,
 
 
佢都出左好多小遊戲, 不能一一講...
 
 
我咁岩都玩厭左其中一個apps, 就搵一下有咩新野玩下啦~
 
 
薑餅人? 唔多岩....
 
 
推幣遊戲, 方塊我又唔岩....
 
 
有一個好似幾得喎....
 
 
就係Line Cafe, 佢都係以經營餐廳為題,
 
 
D道具都好可愛, 人物設定都係可愛為主~~~
 
 
玩家可以一手決定整咩野食, 進行研修.....搵多D銀...
 
 
又可以戳一下D STAFF, 令佢地精神D...又可以上街搭訕, 又賺下銀~~~
 
 
不過我而家要面對既難題就係咖啡豆成日都面臨缺貨...
 
 
又唔知點加ADD, 可唔可以去人地度食霸王餐....
 
 
慢慢黎啦~~~
 
 
我唔想成日課金......我荷包會大出血架....哈哈哈...
 
 
而家呢個, 要成日望住.....不過消磨時間又唔錯既~
 
 


11 則留言:

  1. 玩呢d games要用好多時間呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係要用好多時間, 不過由零開始慢慢建立, 都好enjoy架~

      刪除
  2. 我都係用line,我通常doweload佢啲game係因為可以換sticker!但佢啲game既公仔真係幾得意可愛!

    回覆刪除
  3. 我無玩喎。。。
    幫你唔倒添。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我琴日搵到答案啦~ 不過我未到某level, 未可以ADD人~

      刪除
  4. line GAME 我有玩PokoPang..... 同色連埋~
    不過玩玩下都有D 悶

    回覆刪除
    回覆
    1. 係??? 你開左學未呀??
      你個BLOG CLOSE左??

      刪除
    2. 唔係呀。。 我轉左BLOG LINK XD
      http://ywywskingdom.blogspot.hk

      刪除

Hello~