2014年2月1日 星期六

又病了嗎

查實"新年流流"就講病呢個topic好似有D唔多"老黎"...
 
 
不過我有少少想講...
 
 
年三十晚我出巡了, 出去覆診, 果日巳經一早出門, 又一波"十折"....巳經好攰...
 
 
加埋少少"作病"...
 
 
返到屋企巳經散左...
 
 
第二朝早又返左"大宮殿"同母后食新年飯, 由於之前果晚冇好好訓, 訓既時間唔多....
 
 
 一上車就不停打噴嚏...好彩有拎Tempo...仲要係滿滿一包...如果唔係喪打都唔知點算...我真係有遠見......哈~
 
 
再入屋直至我走既時候, 都不時打噴嚏....母后仲問我使唔使吃藥...
 
 
我走果陣個鼻仲唔舒服.....硬係覺D菌聚集0係咽喉上少少...
 
 
結果直至我訓果一刻, 都係流鼻水....搞到我要搵tempo塞住佢.....
 
 
好彩, 今日好好多, 唔舒服既感覺冇哂~
 
 
只係剩番流鼻水...我由佢呀....自然療法....
 
 
可能近排天氣轉暖左, 我訓覺又"突"出左膊頭....又成頸汗....可能就係咁病左...
 
 
呢個時候, 真係乍暖還寒...唔可以叫寒既, 叫清涼比較岩...
 
 
我琴日出街都見有人着短袖.....我王兄都係其中一人....
 
 
大家都係要着夠衣服, 可以既話就開多D窗, 等空氣流通D~
 
 


4 則留言:

Hello~