2014年2月16日 星期日

完了....

一年一度既農曆新年終於過去,
 
 
不過依然仲有人0係初十五派利是,
 
 
因為一日未過十五, 一日仲係叫過緊年~
 
 
十五都是拜年時~
 
 
我今年都算OK啦~
 
 
一來又返左娘家, 見下阿娘, 一齊食下飯,
 
 
不過果餐係冇飯...只係盆菜~~~
 
 
不過果個盆菜都好豐富, 又蝦又豬手又枝竹~~
 
 
仲有阿娘調味, 王兄煎既雞扒~~
 
 
唔錯唔錯....
 
 
我琴日去超市, 終於見到D賀年野以清貨價出售...~
 
 
不過絕大部份都唔岩我.....
 
 
超市入面既佈局都正常ing...
 
 
太好了...我忍左佢成個幾月.....
 
 
由於零食屋呢排星期三, 四有八折,
 
 
所以平時0係超市買啡都變左0係零食屋買...~ 因為愛上微糖啡~~~
 
 
雖然日本啡係就係細罐D, 不過好飲D, 又少糖D!~
 
 
今個新年都有少少難忘事......令我抺餐C....
 


沒有留言:

張貼留言

Hello~