2014年2月27日 星期四

週四丁碎

  • 哈哈...又再一次發生了....多謝王兄既解救....
  • 天氣濕, 真係邊度都唔想去.......
  • 終於狠下心腸, 買左傷口用既護墊....墊一墊, 確係冇咁痛...早知早D買啦...
  • 10cm X 10cm....都好大塊....不過價錢仲好咩貴...
  • 究竟有幾多人中左"星星"毒?
  • 係唔係睇左一集就會中毒架?
  • 我真係唔記得我幾時見過你...抱歉...
  • 7仔又有綠茶節啦......今次D野都好似OK吸引.....
  • On call 1 都OK好睇....我而家先至睇完第4集....還需努力....
  • 論chok...馬明都幾chok....不過我buy....
  • 唔知"食為奴"既ending會係點架呢???

4 則留言:

  1. "星星"係咪真係咁易中毒架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家香港既媒體就日日都講.....仲上埋C1頭條......好多篇幅...
      我就一集都冇睇....唔係我唔鍾意星星...而係而家我D時間用黎專注打機上....哈哈...
      我身邊有朋友睇左3集就中毒.....勁

      刪除
  2. 我身邊好多人都有睇星星, 但又未至於中毒, 而我一向都無追劇習慣, 更不喜泡菜劇, 所以有抵抗力!! 哈哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我打算遲少少先睇...不過一定唔會一日狂煲...一日一兩集巳經係極限.////./...
      我都唔係泡菜劇既粉絲, 都係間唔中睇下.....對上一次睇都係大約半年前既事.....哈哈

      刪除

Hello~