2014年2月2日 星期日

Nature Valley 天然燕麥脆條 - 花生醬味

呢個0係GREAT超市買既, 32.9元一盒~
 
 
一盒有6條, 一包有2塊~ 全部獨立包裝~
 
 
有冇人可以講我知佢點解佢曉自轉架???
 
....
 
 
又要辛苦大家啦....
 
 
由於唔係太想成日古力....所以就想搵一D代替品, 一來可以食得稍為健康少少, 二來可以滿足到我想食甜野既慾望....(唔好叫我"畢"羹砂糖入口..一樣都係食甜....咪傻啦..)... 到最後我雖然都係向古力投誠....
 
 
我都算係佢既粉絲仔, 因為佢隻隻味我都差唔多試過..(呢個系列), 都叫唔錯, 不過我最愛都係花生醬味...!!!
 
 
奈何一般超市冇純花生醬味, 只係什錦盒裝6條, 有2條係花生醬味....其他既我又麻麻.....
 
 
要食既, 一係去吉吉島, 一係去GREAT....咁岩出巡, 當然去GREAT啦~
 
佢大約1 1/3隻手指長(不包拇指, 尾指)~
 
 
 
佢入面幾乎全部係燕麥, 穀物, 有少少既殼, 有咬口架~~~~
 
 
我既最愛花生醬, 都係一貫既香濃, 帶有適當既鹽味~~~ 好花生~~
 
 
花生醬仲不多不少~~~
 
 
佢都唔係一味花生架, 當中亦可以嚐到有少少糖漿味, 佢同花生醬都叫幾夾喎~
 
 
食起黎係有少許既麻煩, 因為唔多唔少都有D碎碎..........
 
 
大致上都好滿意~
 
 
花生醬味永遠NO.1~~ 我太愛花生醬了了了....
 

 

7 則留言:

  1. Hi Alison, u're so creative --- haaaa haa haaa 唔好叫我"畢"羹砂糖入口!!!
    I like nutty taste & nutty bar, what other favours are they?
    Are u 100% back to normal self today? Take care.

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我成家人都係充滿另頖"幽默".....個個把口都張張利.,...
      如果係什錦盒既話, 好似有.....apple? almond? dark choco? 我都唔敢太肯定.....不過我就嫌味道單一左少少.....其中2隻味連埋花生味, 32.9~
      唉,.......仲未100%好番呀....D鼻水係少左, 不過就杰左, 難"生"出黎....隻眼蓋有少少痕....
      不過都好過之前果幾日....琴日出街買左"bi理痛"看門口......~~

      刪除
  2. 回覆
    1. 不過我好快就奔番去薯片, 古力既懷抱了......哈哈哈...再變節ED

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 太健康了,不過係你介紹嘅零食入面我買到嘅XD
    為表忠誠,我聽日去買,哈哈哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 你果邊有冇咩新奇味道呀???
      試完話我知你既感想呀~ 呢個系列係偏濕既~

      刪除

Hello~