2014年2月4日 星期二

我的開年大餐

大年初一回了娘家, 初二先吃自己,
 
 
不過呢, 初二有食肆未開, 就算有開既, 都要加一, 加二....我係一個唔肯屈就既人....
 
 
當然, 梗係簡"麥汪勞"啦~ 佢冇新年加價呢支歌仔唱架~
 
 
又不過呢, "麥汪勞"既早餐往往都有一個缺點, 就係唔夠飽....
 
 
所以看似有機會夠飽既就係扭扭通粉~
 
 
我都好耐冇食啦, 就食一次啦~ 人又唔多~~
 
 
我簡左: 板燒雞腿扭扭通粉, 加芝士, 要左優質即磨咖啡~
 
 
27.5+2+1=30.5元~
 
 
點計都仲要平過加一, 加二果D....
 
 
雖然佢既通粉唔係大份, 不過都叫夠架, 因為有塊肉同薯餅嘛~
 
 
我先食薯餅, 因為唔怕攤凍佢....到時D"倒汗水"整到塊餅"林之之"....D紙仲要溶溶地.....??
 
 
都好脆呀~~~
 
 
我第二先食碗粉, 我一直都冇掀開個蓋, 係因為想塊芝士再溶D!!~
 
 
然後"GAN生"撈勻佢同D湯, 不過絕大部分都"痴"住塊扒~ 撈一撈點都好味D既~
 
 
我簡左豬骨湯, 我次次都只係簡佢, 因為愛佢夠濃~
 
 
不過加埋佢既脫水蔥, 我就覺:
 
 
十分"出前二丁"豬骨味~~
 
 
次次食都感覺都一樣~~~
 
 
不過.....我BUY...
 
 
塊雞扒好似.....薄左? 定係我太耐冇食呢??? 都只係兩個月前既事....
 
 
不過味道都叫同以前一樣, 有少少黑椒味, 不過唔太重, 我仲OK~
 
 
塊芝士....痴住塊扒...令塊扒好食一百倍呀~~~~加埋又溶溶咁.....似係cheddar cheese?
 
 
我要左即磨啡, 我硬係覺比佢既普通啡好飲千倍......都只係加一元....
 
 
可能就係鍾意佢有少少咖啡既油脂感...同埋既少少CREAMY既泡泡~
 
 
啡味一D都唔少~~~都叫好足~ 可以同大連鎖店比~~~
 
 
我初時搵唔到飲管...但係我又要加brown sugar...於是就用匙羹......
 
 
算啦, 都係食落肚...!~~
 
 
我又唔覺有咩問題...
 
 
不過當我就快飲完既時候, 我先發現原來佢"喱"埋左一邊...
 
 
呢個開年餐, 我好滿足了~
 
 
同場加映:
 




我應該熄左閃光燈.....最後一張先熄LOR...
 
 
一隻疑似係杯既物體....
 


10 則留言:

  1. 阿靜!恭喜發財!
    妳哂今年要既利是未呀?
    今年係咪豐收呀?
    呵呵,妳番娘家果日一定食到天昏地暗啦!
    今次一定變肥妹仔囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 未~~~仲有~~~
      同往年都差唔多啦~唔係多咁.....
      咁又唔係喎...我唔夠飽....食得都唔算多......
      哼....我大把quota.....唔使下下提既...

      刪除
  2. 我的初二早餐 + 午餐是"麥汪勞"的魚柳飽餐......但魚柳飽縮水又縮水...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係個麵包細左, 定係魚柳細左????

      刪除
    2. 是麵包超級細左....咁魚柳也會細了...

      刪除
  3. 恭喜發財!! 咁你有無換lego杯呀??

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝你新年快樂, 事事順利, 身體健康~~~
      個餐係兒童黎呢.....
      同埋個餐份量太小....一定唔夠食.....同埋麥記加左價...更加唔抵食.....

      刪除

Hello~