2014年2月10日 星期一

急降

琴日落左成日雨, 搞到我出街果陣都覺麻煩....
 
 
又濕又凍...不過我依然可以繼續變態....
 
 
開大個窗, 開風扇....飲凍野....
 
 
仲有.....沖凍水涼......哈哈哈.....
 
 
樣樣做齊....
 
 
0係今朝未起身之前, 0係被竇十分爽....暖笠笠嘛...起身果幾數分鐘仲叫OK既...
 
 
不過就愈坐愈凍.....
 
 
我好怕條頸凍, 耳仔凍....
 
 
後來上天文台睇下...
 
 
原來我住果區得8.6度....
 
 
.....
 
 
.....
 
 
.....
 
 
唔怪得之啦....
 
 
今日既早餐可能食粥? 加隻糉?
 
 
食多D野保下暖....
 
 
哈哈~!
 
 
不過氣溫一下子驟解...我都有少少唔慣.....即使過多幾日, 都只係上升幾度...唔太多...
 
 
大家要好好照顧身邊既老友記呢~

8 則留言:

  1. 飲凍野我都可以,其他開大個窗, 開風扇...真係唔得

    回覆刪除
  2. 衰妹,用頸巾啦,小心凍親呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我巳經有條天然頸巾啦~~~頭髮``~~~

      刪除
    2. 妳會用佢嚟圍住條頸?!=.=

      刪除
    3. 老細...及肩又點圍呀???? 不過唔紮頭髮, 都可以cum哂對耳仔同條頸, 巳經好暖架啦~~~

      刪除
  3. Wet + Cold --> unbearable. I enjoy sleeping in my warm bed, too.

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過琴日呢, 又乾乾地.....真係俾天氣玩殘....
      我今日掙扎左好耐先肯起身....個被竇太爽....我cum過頭訓...~

      刪除

Hello~