2014年2月5日 星期三

Out Out

我傻左? 定係out左? 定係未訓醒???
 
 
有日, 我出去覆診, 搭港鐵, 咁岩負哂"8達lon"入面D錢, 而我又唔想增值之下...
 
 
就走去買車飛~~
 
 
買既過程冇咩問題, 只係彈我張膠十元幣一次.....可能有摺"痕"...
 
 
彈左一張同平時唔同既車票出黎~
 
 
 

好似係新既智能車票呀~
 
 
之後我就停左0係闊閘機~
 
 
搵極, 篤下個平時入卡口個位.....
 
 
冇左既???
 
 
之後唔使5秒, 我就想起, 係喎, 呢張係新既智能車票.....
 
 
入閘係拍卡, 出閘入卡架~~~
 
 
當堂"滴汗"......好彩冇人0係我附近.....
 
 
張車票都好耐用下, 因為用既物料都係比較硬身, 唔易折斷, 拎手亦好舒服, 唔"冼"手~~
 
 
 
我明明知轉左用新車票, 不過偏偏就係唔記得個入卡位唔一樣....
 
 
我....太有趣了......哈


13 則留言:

  1. 阿靜!我仲out過妳,我連用都冇用過!

    回覆刪除
  2. 我都幾OUT 架!! 上次番香港去火炭,個時發達通唔知做咩用唔到,又趕,於是買飛啦。。我入個時插入去幾次都唔食張飛,我又調轉入下去,都唔得之後先知係拍== 到出個時啦,我又拍佢點個原來無入飛 lol 個時卸要係勁多人嘅沙田@@

    回覆刪除
  3. 在MTR 只有宣傳說什麼藍色閘.......模糊不清.....其實許多遊客也不知入閘係拍卡, 出閘入卡.....企左係度......

    回覆刪除
  4. 我真係唔識用!! 返工仲見到好多閘機有職員係到教人用..但我覺得好confusing囉...上次有個外國人就係咁出唔到閘, 我又未用過唔識幫佢, 點左佢去客服!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎...而家每逄週末, D閘機就有職員0係度....以前入卡位就封左, 不過大家都好慣性入卡lor......hahahahha....我覺舊時好少少....

      刪除

Hello~