2014年2月6日 星期四

Matcha Latte@Pacific Coffee Company

如果我冇記錯, 呢杯野好似係0係新年前飲既....哈哈...
 
 
又如果我冇記錯, P.C.之前係出過一次, 見可能反應唔錯, 將佢恆常化~~~
 
 
我見次次都係飲Cookies & Cream, Chocolate Paradise, 都想飲其他野既~
 
 
再又之前, 我飲過Matcha Latte (P.C.) , D粉唔溶....OK難飲....所以我今次都有少少15/16...
 
 
不過我份人就係"不入虎穴, 焉為虎子", "犧牲"同"自我引爆"既精神...
 
 
所以今次就哈哈....不過飲凍既~
 
 
叫左tall size, 要cream, 好似37大洋?
 
 

杯野既賣相就唔太好, 因為pat cream好hea.....得果DD......多少少啦.....
 
 
飲落去....嘩.....我冇叫少甜呀....乜好似咁既???
 
 
matcha係就係有既....不過又真係得果DD咁多多....
 
 
挑剔D講, 係比水多少少味咁....lor...
 
 
呢杯野都37大洋(?)架, 唔飲好蝕...哈哈.....
 
 
好彩我叫左少冰....如果唔係大半杯都可能未必有....
 
 
呢個....可以打入冷宮了.....唔多岩我.,.,...
 
 
可能星巴巴好味D, 下次試~~


8 則留言:

  1. 其實呢杯係咪思樂冰加cream.....咳咳.....!

    回覆刪除
  2. 我見到綠色一杯野便想嘔.......
    不知為何,每當我睇到綠色既食物或飲品, 便大減胃口.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 紫菜是深墨綠色,較淺綠色好些, 但也不是我的至愛:)

      刪除
    2. 哦....咁你唔太喜愛一般綠葉菜吧..?
      紫菜都唔錯, 都叫有營養...不過都好多鹽...哈

      刪除
  3. 唔知點解, 我成日覺得呢隻色好有"外星人口水feel", 哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 經你一講.....我都好覺......哈哈哈.....幻想ing....

      刪除

Hello~