2014年2月18日 星期二

再潮一篇

唉.....
 
 
再唉.....
 
 
又唉...............
 
 
總之琴日, 今朝, 我間屋都係"唉唉唉"....成屋都係烏鴉...
 
 
唔使問"阿貴", 又係同潮有關....我0係上一個blog entry有提過, 我呢一兩日係唔會寫任何零食entry...因為灰爆....
 
 
我非常唔鍾意春天, 夏天都比春天好,
 
 
起碼唔會地下濕到"一撻撻".....
 
 
要我拎住抺布坐住0係度抺....又要彎腰, 又怕污糟....
 
 
真係十萬個不高興....
 
 
我決定要亂黎....
 
 
食多排古力...哈哈哈....
 
 
令自己開心D~
 
 
我唔怕, 我有大把quota~~~
 
 
不過天氣話轉就轉, 今晚就轉北風, 氣溫仲要急降....
 
 
天文台好少何用到"急降"呢個詞彙, 一跌就十度....
 
 
真係人都癲....
 
 
呢一兩日先俾春天既濕, 被玩弄ing, 今晚開始又凍過....
 
 
我就還可以呀, 因為我來自外太空, 少過十度都唔係問題, 變態野大把.....例如...開風扇..短褲出街...
 
 
不過, 我想請大家關心一下你地身邊既年長一輩, 一個關心問候都好重要,
 
 
溫馨提示一下佢地穿多件衫, 飲多杯熱茶, 食多少少食物....
 
 
留意一下有冇出現反應遲緩....有就及早求醫...因為可能係低溫症....
 
 
大家小心~~~


2 則留言:

  1. 回覆
    1. 我晨早就"捐"左入被竇~~~~不過又晨早"捐"番出黎....哈哈哈~!
      凍都好, 起碼有北風, 地下乾哂~~~人都舒服D~!

      刪除

Hello~