2014年2月17日 星期一

潮又再潮

真係唔好意思, 要"焗"大家睇多今日, 聽日純文字既blog entry....
 
 
因為我完全冇心機去寫....
 
 
皆因一個字: "潮"
 
 
琴日我都開始感受到開始潮濕.....
 
 
起碼空氣多左水份, 氣味好似好不一樣...
 
 
所以琴日都係快快手去買定D野, 一陣間可以做少樣野...~
 
 
頭先起身, 唔...有霧呀...
 
 
係我最唔喜歡既...
 
 
因為摸乜野都好, 都好似濕"立立"....周身唔聚財...
 
 
連件褸都好似"曉"吸濕咁,.....哈哈....
 
 
好彩一陣只係去超市, 一食完早餐就可以去,
 
 
同埋我一早諗左要買咩, 唔使0係超市逛來逛去...浪費時間....
 
 
我明架, 春夏交替, 有霧, 潮濕係好自然既事....
 
 
不過, 可唔可以快少少到夏天...?
 
 
又或者潮既日子唔好咁多?
 
 
我想同太陽伯伯玩遊戲....
 
 
哈哈哈哈


7 則留言:

  1. 我都好咸濕.....c.....寫錯字...!
    我都一樣好怕濕架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦...蔚藍.......一齊dup佢啦.....哈哈哈

      刪除
    2. 衰妹咁都要dup!
      寫錯字之嘛!呵呵!閃!

      刪除
    3. 呢兩個字都差好遠喎....哈哈哈

      刪除

Hello~