2014年2月3日 星期一

初四一碎

  • 鼻水大幅減少....不過都係聞唔到野....有丁點兒咳...
  • 我要用"以毒攻毒"法....古力療法....薯片療法....沙牛療法....哈哈哈
  • 初一回娘家..."老笠"左好多.....哈哈哈...大豐收~
  • 加五元同加三有咩分別???? 只係平果2-3元.....我就係唔食...食"麥汪勞"好過...
  • 今年我仲未到"豆"人地利是.....加倍努力...
  • 阿娘話過左初三就好似過完新年一樣...唔好呀....我未"豆"夠利是....
  • 盆菜都唔錯呀.....乾手淨腳唔使DO...
  • 過幾日又凍番......醫生好生意了....
  • 唔知點解, 有時會記得夢中情節....不過呢D係現實唔會發生既夢....有時我又可以控制發生咩...
  • 我想見崔始源呀.....俾我0係夢入面見下佢......幾"也"百萬次都好呀....

2 則留言:

  1. 我仲未逗利是tim呀, 聽日返工逗先~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家初十定十一啦喎.........D人仲派? 雖然未過完新十五都仲係可以叫未過完新年.....

      刪除

Hello~