2014年2月13日 星期四

週四又碎

  • 唔計今日, 仲有一日凍要捱....之後就暖番D啦~ 頂硬上~
  • 依然凍水涼+風扇+開窗ing.......so變態..哈
  • 被竇, 永遠係我最想逗留既地方.....
  • 琴日零食屋8折...入左少少貨呢...yeah~
  • 盒金莎巳經被我食左一半...哈哈...食得唔好嘥....
  • 終於收到街坊既利是~~ 佢好好, 隨身帶, 因為我地唔係成遇見~~
  • "戀愛季節"既主題曲好好聽....開始喜歡林欣彤既歌~
  • 同埋"春之章"果首插曲都好好聽.....".....一層一層剥開我的心"...肯定之前聽過...不過就唔記得主唱者同歌名~~
  • 今年完全放棄7仔換kitty.....之前既特別版一個都冇換...D印花送哂俾人....,我唔想晨早流流走落街等成個幾鐘.....,.,哈哈...終於"滅luck"左~

6 則留言:

  1. “一層“....係叮噹果首“洋蔥“?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我覺楊宗緯唱得好少少.......~

      刪除
  2. 阿靜!如果有人請我食金沙就好啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我俾張金莎既包裝紙過你啦.....哈哈哈

      刪除
    2. 我也有許多金沙, 吃到不能停口, 肥死了.....

      刪除
    3. 係呀係呀....真係食到停唔到口............搵人同你分甘同味啦......一齊食, 一齊減~

      刪除

Hello~