2014年2月8日 星期六

無印良品 蒜頭唐辛子意粉小食

呢個0係無印良品買既, 15元一包~
 
 

我可以好肯定呢個名同佢架上面label 係唔一樣既,
 
 
因為呢篇文個標題係我按既, 原因係我果日0係muji睇完, 之後唔記得左lor....只好作下啦.....
 
 
同埋佢張單係寫英文, 簡單到不得了....pasta snack peperncino.....
 
 
我根本都唔知peperncino係乜東東....
 
 
講番呢個, 佢仲有多一兩隻味....不過我只係想買呢個, 冇咩留意~
 
 

佢一d都唔大包, 都可以歸類係pocket size....既..?
 
 
外型十足似真既pasta~~~~~~
 
 
都係小麥製既, 都有少少麥香啦, 不過唔係太明顯~
 
 
我最關心既garlic味, 都唔錯喎, 如果5星係最濃, 佢都有4星既~~~~事後我睇番個營養標籤, 原來有加洋蔥粉架, 唔怪得之話佢唔係garlic powder, 又唔多似100%係.....i like~
 
 
每一條"PASTA"都痴左唔少既唐辛子架, 所以既可以食到garlic既濃, 仲可以食到唐辛子既微辣 (個人認為唐辛子好似仲有丁丁丁丁點兒既甜味)...
 
 
呢個小食仲有一個地方要讚下既係, 佢都好脆, 不過唔係"鑽石級"咁脆 (放心), 又不過要用DD牙力去咬啦~
 
 
因為我食果陣係我岩岩病....(傷風),  我幾乎係聞唔到任何味....味覺亦比冇病既時候遲鈍左少少....可能呢篇文有少少HEA...
 
 
15元確係有點貴, 不過我都係3-4個月先去muji一次, 就一次咁多多啦....
 
 
果日仲買左D中伏野.....好快再講~




6 則留言:

  1. 我好想知係乜口感o既呢? 明星點心麵咁?

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子既意思係唔係好似佢咁脆? 都似既, 不過好難比.....因為佢唔係PASTA, 因為PASTA狀....唔係100%實心, 有少少lon lon既~

      刪除
  2. 我都有試過呢個系列,
    但我食果包係蕃茄味!
    算係好味....就係太貴囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以都係一次貨仔, 不過而家muji好似番左心形既煎餅, 好似幾得意咁...

      刪除
  3. oh~~我仲心思思想買o黎試bor!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個唔難食架, 不過係就係硬左少少~~!~
      我之前提既中伏野, 係黃豆粉小吃...;...唔係呢個pasta小食~

      刪除

Hello~