2014年2月21日 星期五

週五大碎

  • 天氣終於變好了....仲有陽光...仲曬到入屋~ 太陽伯伯 i miss u~
  • 不過就乾乾地...好彩有hand cream~
  • 我從來係一個理性去行事既人, 愛完美.....同我既星座性格大大不同....
  • 被王兄洗腦了....
  • 咁都被我中左張"一元現金券"...一陣去買G Zone可以平點了~
  • "星星"真係咁好睇??? 我身邊既人都中左毒...不過佢首"My Destiny" (?)又幾好聽既~
  • 我以前都唔覺韓劇好睇....一來成日"喊苦喊fit"....不過自從"大長今"之後就慢慢覺好睇....
  • 近日好似懶了.....成日都唔入相.....我D零食相就開始堆積....哈哈...
  • 冇解啦....我份人唔鍾意等,....咪一支箭走去開門...哈哈..
  • 唉...連DJ都有懶音...."國"--->"角".....
  • 證人都有分係可信同不可信既....哈哈

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 0係香港既雜誌, 報紙, 日日都有佢地既新聞.....
      超hit.......

      刪除
  2. : 衰妹!咁有冇miss我先?
    : 呵呵!妳已經係hand cream既奴隸!
    : 王兄洗咗妳腦?利害,佢點可以做到!
    : 韓劇真係好睇咗好多,只係深度未夠日劇好!
    : 開咗門之後呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. *哈哈....唔知喎喎喎...
      *只限0係乾燥既日子先係佢既奴隸........
      *係呀....佢潛移默化左4年幾........不過佢既做事方式, 睇事情非常透澈...我真係好服佢......我都學左佢8成......哈哈
      *呢排我又冇咩睇過日劇.......
      *因為果陣我0係門口, 禁左密碼入大堂架啦, 不過佢衝過黎幫我開門....跟住就等lift, 搭lift, 返到屋企lor~ hahahha

      刪除

Hello~