2014年6月26日 星期四

山芳薯片 - 巴西BBQ味

呢個我0係零食屋買既, 原價10.8元, 8折左之後就8.6元~
 
 
請注意, 呢個我係0係8折果陣買既, 平時唔係呢個價, 買果時睇清楚啦~~
 
 
有成幾個星期冇寫零食......都係果粒可惡既痱滋.....
 
 
不過而家我都唔係每日一包, 隔日啦, 始終呢排唔夠訓, 驚又再黎過~
 
 
呢排世盃, 真係乜都可以同佢扯上關係.....
 
 
難得出巡時又可以入到去零食屋 (我巳經放棄屋邨商場果間...次次都入唔到.....D貨又亂....), 有新薯片喎, 仲要巴西味......都要支持一下....
 
 
雖然我唔係巴西球隊既粉絲....
 
 
呵呵.....其實想滿足一下薯片慾....
 
 
 
BTW, 咩係 maka sauce???
我係一名食肉獸....BBQ味既薯片好岩我~~~
 
係薄薯片~係幾脆架~ 每塊都keep得好好~~
 
 
呢個味, 係我從未食過既, 相類似既都未食過......
 
 
完全唔辣, 少少都無...好岩我.....
 
 
每一片都係好多紅紅地色既粒粒, 初初我以為係七味粉...不過呢個係巴西BBQ味...又唔會有佢既出現喎.....
 
 
我都唔知係咩了....
 
 
整體既味道, 如果要我搵一樣食材去形容, 我"gan 粗"咁講係海鮮醬...
 
 
又可以係甜醬.....無錯...
 
 
真係好似......甜甜地, 不過又唔係甜得過份,
 
 
因為當中有少少番茄味~
 
 
係就係新奇左少少.....不過都叫OK好味既~
 
 
 
 
 
 
 

6 則留言:

  1. 我都唔知乜o野係maca所以去咗google check.

    Lepidium meyenii, known commonly as maca, is an herbaceous biennial plant of the crucifer family native to the high Andes of Peru around Lake Junin.[1] It is grown for its fleshy hypocotyl (a fused hypocotyl and taproot), which is used as a root vegetable, a medicinal herb, and a supposed aphrodisiac.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩....好多一大堆好難明既文字.....哈哈

      刪除
  2. 完全唔辣 I may try. I see 蓮藕片in medium packet in OK shop, may try later. We all drink more water & keep well to eat chips ...Haaa haa

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~~好想佢快D出新一輪既薯片....

      刪除
  3. 完全唔辣!! 咁唔o岩我了....初初見到巴西BBQ味仲打算買O黎食到佢地腳仔軟tim!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想佢地腳仔軟....哈哈哈哈哈哈~~~~
      不過呢排唔係咁多辛辣薯片.....

      刪除

Hello~