2014年6月15日 星期日

週日碎碎

  • 隔天就流鼻水...仲要一流就流數小時.....好煩
  • 今年第一風~
  • 金秀賢.....你好有型呀.......
  • 不能薯片的日子.....真難過....仲好餓
  • 世盃~~~~有得, 可以睇既, 我都會睇哂佢.....
  • 不過我一定係睇下又吊下魚果群......
  • 維他出左盒裝港式奶茶.....好唔好飲?
  • 而家巳經有月餅既 TVC???
  • 王兄....辛苦你了........我家的清潔部的唯一員工....
  • G DRAGON....你都幾型......好想快d睇今集RUNNING MAN~
  • 數數下....原來我都有好多中學巳經結婚了....哈哈
  • 原來印花魔咒, 0係我身上係無效化?
  • 英格蘭...你要加油呀.....

4 則留言:

  1. Hi Alison, feeling at loss for 英格蘭 & 西斑牙... have to catch my sleep now. Though am not 100% football fans, still watch for fun.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇睇下都...半放棄........因為意大利防得太好.......
      我都唔係足球粉絲, 不過都好想感受氣氛, 欣賞球技~

      刪除
  2. 依家仲有冇流鼻水?? 好返晒未呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔係日日流, 隔幾日流一次......又唔係傷風.....鼻敏感真係有少少煩....哈....
      今日行運...冇流~

      刪除

Hello~