2014年6月12日 星期四

強制一休

真係唔好意思....
 
 
十萬個唔好意思....
 
 
因為琴日對我黎講, 發生左一件大大事,
 
 
令我崩潰....
 
 
不過經家人安撫.....查實幫我執手尾.....之後就好好多....
 
 
我而家巳經冇事...心靈.....
 
 
不過體力就透支啦....因為個腦唔多聽話...成日發生左咩事....
 
 
所以強制自己唔好諗咁多野.....
 
 
因為我諗唔到野....
 
 
一日咁多啦....
 
 
聽日再開....謝啦~

6 則留言:

  1. Take care! Do have a good rest.

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日好好多啦~~~因為有機打, 有電台聽我就OK架啦~~
      不過都仲係訓唔好.....因為"朋友"來了...唉....唔敢郁

      刪除
  2. 回覆
    1. 我好少何訓下午......D咖啡因仲作怪中......哈~

      刪除
  3. 回覆
    1. 多謝關心呀~~~ 好彩王兄執爛攤子....如果唔係我都幾麻煩....

      刪除

Hello~