2014年6月1日 星期日

珍珍龍蝦湯味薯片

呢個0係7仔買既, 6.9元一包~
 
 
我都好耐冇0係7仔買薯片啦...因為一向都係偏貴.....
 
 
果日咁岩食完早餐, 咁岩又掛住7仔.....D冷氣.....又咁岩果日冇其他野要做......
 
 
0係咁多個"咁岩"既情況之下, 我巳經奔左去7仔了....
 
 
又係果D......不過又好似唔係.....只係有呢個....係新既...
 
 
珍珍都好似有一段時間冇出新口味薯片了, 一定要支持一下本地牌子......~
 
 
6.9元, 個價錢都叫好合理.....因為大家都係珍珍, 同一size, 唔同口味...就要9.2元....
 
 
 
人地就"絕對空空"......珍珍呢個就一定係 絕對經典~~~~~
 
 
咁多年都係佢~~~~今次呢舊薯生仲去埋法國......我都冇去呀....哈~
 
 
 

個包裝就漲卜卜既, 會唔會入面只係得好少?
 
 
薯片袋係要咁漲既, 因為入D特別氣體入去, 令佢唔易碎.~~
 
 
那當然, 如果閣下想修煉"如來掌掌", "黯然銷銷掌"既話, 硬係強"DUM"佢...我都冇野好講啦...
 
 
 
佢整體個量都唔算少, 以6.9元黎講, 都多架啦~~
 
 
不過未食之前望下入面....嘩....佢.....好似我呢排訓醒咁 (塊面)....
 
 
稍為多左少少油.....
 
 
不過食入口又唔多覺油多~~~
 
 
都係珍珍一貫既薯片厚度, 都叫脆~~
 
 
我聞下先.....嘩....佢比"卡卡B"既龍蝦湯味薯片既味度來得要勁...."氣場"十分之勁...(哈哈)...
 
 
 
因為我好少食龍蝦, 唔太記得咩味.....
 
 
只係覺:
 
 
好大陣 魷魚肉餅味......
 
 
即係......直D講句.....如果你係受得了腥既....你都可能OK呢個..~~
 
 
我堅覺佢好大陣魷魚味....後來睇一睇個label.....有魷魚粉的......原來如此....
 
 
又不過, 入口又唔係太強烈....係可以接受....再又不過, 當我食完之後....都係要飲水的....
 
 
 
都幾好食既~
 
 

 



2 則留言:

  1. Packing is colorful, may buy for my brother in law as he is 魷魚 fans.

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過買住一包試下先......因為呢D唔係"大路"既味道......

      刪除

Hello~