2014年6月3日 星期二

暑熱熱暑

琴日係端午節, 天氣就係有少少熱到發癲....
 
 
不過好彩有風....有風都叫爽少少....
 
 
我就最食早餐既時間......果間茶記既冷氣夠勁....佢又唔趕人走...(我都唔坐得耐....最多都係半粒鐘)....
 
 
最緊要係杯凍鴦岩我口味...我飲過第二間既, 就係異常重紅茶味....
 
 
我唔like....
 
 
我要重啡味, 又要有少少粗糙既味道...呢間岩我....
 
 
我往往就係留番最後先飲, D冰仲未溶哂, '了"勻佢....真係透心涼.....
 
 
成個人精神哂...~
 
 
食完就去下超市.....買野之餘又涼下冷氣~
 
 
之後就拿拿臨返屋企.....
 
 
雖然我堅持唔開冷氣....但係我都係會開風扇既.....涼涼地....
 
 
之前果幾日, 熱到親人都唔認得果幾日, 我都會訓得唔好....
 
 
奇就奇在.....今日下午我開始覺冇咁熱......有少少涼風....
 
 
不過訓到咁上下依然手臂出汗的...
 
 
都叫做訓得唔錯.....
 
 
唉...仲有3個月夏天要捱....
 
 
有雨又想見太陽...
 
 
不過太陽太猛又想下雨.....
 
 
好矛盾.....
 
 


6 則留言:

  1. Hi Alison, what about use 2 electric fans. They are not blowing directly towards u. One fan blows the wind to the wall, the other blows the wind higher above ur bed so that an air-current is formed to keep u cool at night.

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Vicky!~ 我哥都有建議用2把....不過因為而家既電費巳經太"溶"....用多一把係"溶上加溶".....
      我都開D窗大一大.....又訓0係窗邊, 都幾扯風架~
      不過就條頸出汗......我唯有唔成個頭痴住個枕頭. 訓落D, 有個"lon lon"俾佢透風.....
      哈哈~

      刪除
    2. What about use 草蓆 to cover the pillow? I place 草蓆 on the chairs to take away the heat.

      刪除
    3. 我又唔鍾意有野"吉"........不過我有用擺竹蓆0係波子坐位上....尤其夏天....黑色好吸熱...擺左好似涼少少...
      我係唔係好麻煩呢?
      我遲D都要換枕頭, 買個透氣度高先得....

      刪除
    4. 我係唔係好麻煩 --> 完全沒有這感覺。
      大家分享和研究生活的細節,共同發掘出新的解決方法以增強生活的積極性及樂趣。Alison, can u see that I type the response in Chinese. GOOD START, right!

      To add on, I fully understand ur subjective experiences as they really cause uneasy feeling in ur living.Take care!

      刪除
    5. 哈哈...你可能係第一個唔覺我煩既人...
      唔緊要呀, 你可以100%打英文, 因為我完全睇得明~ 浸過數年別國的鹽水...哈哈~
      唔使迫自己打中文~~~

      刪除

Hello~