2014年6月16日 星期一

沒薯一會

唔.....英格蘭.....
 
 
意大利防守得太靚....太堅了......一攻擊就招招中.....
 
 
佢贏都好正常.....不過心總是支持英格蘭...~
 
 
希望餘下既比賽要好好加油..~~~~
 
 
********************
 
 
唉...曾經有人問我, 我"每日一薯"唔熱氣架咩?
 
 
一星期前, 我真係食咁耐, 乜事都無......
 
 
前幾日 (世盃未開始前), 牙肉開始痛,
 
 
有D野"UN"住, 有一忽又腫左少少.....
 
 
我以為我前幾日了牙了大力左, 整損左....
 
 
原來唔係, 係生痱滋.....佢生係最討厭既地方......
 
 
唔係口腔兩旁.....而係上下(岳), 最入果個位.....
 
 
只要我要合埋個口就....哈哈....
 
 
我頭果一兩日真係食乜都唔係.....
 
 
結果係冇食薯片, 蝦條, 總之係熱氣既野都同我絕緣......
 
 
連餅乾都唔食....因為只要稍為係硬既, 都令我咬唔到....
 
 
但係我又覺肚餓....唯有食能量棒...
 
 
偏偏係超市搵到果款就係.....好"嘟嘟難食".....
 
 
之後我買番日本牌子 (我之前都有0係blog介紹過), 好好多.......
 
 
 
不過...都係唔夠飽....
 
 
又不過, 我既情況一日比一日好......只要我訓一訓, D腫就近乎消哂...
 
 
令我舒服不少....~~~
 
 
所以我都爭取時間休息....
 
 
不過, 想同薯片, 熱氣野再結緣....真係要再隔一排了....
 
 
 
我今次真係....有咁耐風流....就有咁耐嘟嘟....

4 則留言:

  1. Sleep more to 下火 or may try gargling with luke warm salty water.
    Take care.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家一有時間就訓, 少少都好.....訓多D真係可以相差好遠~

      刪除
  2. 呢排電視無波睇, 你可以好好地下火了~~哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎....等我可以好好養精蓄銳........月頭再搏殺....哈哈哈

      刪除

Hello~