2014年6月21日 星期六

休一下先

免費既球賽暫時播完了~
 
 
可以暫時重回平常正活...~ 大約十多天後先再有了~
 
 
可以俾我恢復元氣.....消一消對黑眼圈....
 
 
原本有, 不過就係因為 為左睇波而再黑D....哈哈哈~~
 
 
 
所以今日休息一天~~~
 
 
等我升番少少HP先啦~~~
 
 
YEAH!

4 則留言:

  1. 回覆
    1. HP就係打機, 例如果D, 體力既稱呼....~
      我既HP長期都係中下的.....

      刪除
  2. 我都因為睇波有黑眼圈呀撞鬼, 咁大個女第一次有黑眼圈, 想唔認老都唔得了!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉...你都還好....而家先有....仲可以敷mask.....不過我對黑眼圈巳經根深柢固了./.........

      刪除

Hello~