2014年6月4日 星期三

那些年的零食(二)

呢個0係百X買既, 好似, 好似11元2包??? (又唔記得左...)
 
 
真係熱到傻左.......成日唔記得幾錢.....
 
 
數一數, 我有幾多年冇食"牛仔片"呢?
 
 
耐到自己又唔記得....鳥...
 
 
見超市有特價, 算係平既, 買黎緬懷一下啦~
 
 
而家超市巳經被薯片, 飲品...所掩蓋了....
 
 
薯片特大包.....嚇親人果隻.....無計啦....就快開波了~
 
 

咁多年....都係果隻牛牛.....同呢兩位.....絕對正~~~~
 
 
佢地係阿Jill同阿Jack? 純粹個人推測....
 
 
其實都唔可以稱為薯片....叫薯格比較好呢~
 
 
果陣味同以前好似一樣~~~~
 
 
嘩.....味道都係同以前一樣.....不過我都唔知似唔似牛肉味.....
 
 
如果真係要我去形容.....幾香濃既味精味....
 
 
有少少鹹....我食得比較吃力....
 
 
食完之後要飲番啖水沖一沖.....
 
 
不過又唔係唔好食既......以我記憶所及, 好似有細一個size, 即係迷你包~
 
 
如果係迷你包就perfect~~~
 
 

 




7 則留言:

  1. It is true 那些年的零食 to go with Coke & ice cream. WONDERFUL.
    I just bought 印尼蝦片& will eat it until I am 100% alright. Having sore throat in summer is terrible. Triple painful feeling !!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我要忌廉加雪糕...........哈哈哈~
      明X蝦片? 我都好耐冇食啦.....
      ...唯有飲多D水..........有冇睇醫生???

      刪除
    2. Amazing, you even know the brand of 印尼蝦片 --> 明X !

      刪除
    3. 我細個果陣都食唔少架~ 係近年先冇食....
      佢係好味D既, 不過以前都係食綠色包裝多~~~~

      刪除

Hello~