2014年6月19日 星期四

望見家鄉

生痱滋, 前前後後都搞左我好耐.....
 
 
我呢一兩日都有少少怕, 因為晚上天氣都係太熱,
 
 
熱到條頸不停出汗....
 
 
心靜自然涼....呢句話, 知易行難.....
 
 
熱到訓唔到....又好眼訓.....點靜?
 
 
所以, 都幾怕痱滋又翻發....
 
 
不過, 好似又冇事.....因為我巳經實驗左....我用叉燒意為試驗...~
 
 
我唔覺意用有出過痱滋果邊咬....
 
 
乜事都無~~~
 
 
YEAH~
 
 
當堂令我想起薯片......不過, 我心知, 都係戒多一陣零食為上......
 
 
所以, 大家都係忍我多一陣......
 
 
好快有零食post.....希望可以一星期內啦.....
 
 
*************************
 
 
頭先, 我好認同阿叻所講....真係一額汗.....
 
 
因為澳洲曾經領先過荷蘭......不過好快又被 雲佩斯追平.....
 
 
 
好彩最終都.....荷蘭贏左.....
 
 
***********************
 
 


8 則留言:

  1. Hi Alison, OK - all of us 忍多陣! I bought 足球狂熱太卷 in Jusco of $ 20. Jusco promotes this 太卷 for World Cup. Total 4 pieces - 2 have tiny cubes salmon & cucumber. Another 2 have tiny tuna paste & 蟹柳. Taste ok.My left leg had severe muscle cramps last night; so painful.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係忍多陣就好啦....你仲咳緊???
      足球狂熱? 外形似足球??? 講起壽司, 卷物....我都好愛有三文魚0係入面~~~~~花之戀就岩哂我....~~
      係唔係你果日行得太多? 流得太多汗? 而家好番D未??? 保重....

      刪除
    2. Very very mild cough as I am a chronic asthmatic person. I live with my cough for donkey years -- ha he被迫 live with it!
      I was a bit tense to finish the work on time, so it led to mucle cramping. I applied 夏國璋活絡油 in last 2 days, as the muscles still ached.
      Haa haa 外形似足球! 足球狂熱太卷 = 壽司, 薄薄壽司. Only the container has a football sticker & the label states 足球狂熱太卷!

      刪除
    3. 你氣管敏感? 屋企使唔使放番部空氣清新機?
      真係要俾雙腿好好休息一下......可以既就坐多一陣...訓多一陣啦...
      而家乜野都可以同足球扯上關係......四年一度...算了....

      刪除
  2. Yes, very 氣管敏感 -- 哮喘 ! 空氣清新機 used in bedroom. Cramping subsides today, will go to Mannings to buy some snacks. Friends say the chocolates are on promotion.

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過要洗個隔塵網密D喎....因為空氣乾淨左, D塵呀, 污染物去哂個網度......
      咩古力做緊promotion呀? 唔通....picnic?

      刪除
  3. 你粒痱滋搞掂左未呀咁??
    我同你一樣好怕熱, 好憎夏天.
    琴日先係夏至, 我真係好想"小"出o黎, 依家先夏至?? 咁幾時先完左個熱死人o既夏天呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 搞掂左幾日了~~~ 因為好似"一朝被蛇咬, 終身怕草繩"咁...唔太敢咬太硬既野......
      我最愛都係秋冬......好似九月頭先係立秋? 好似大暑完左幾日之後就到佢.....

      刪除

Hello~