2014年6月6日 星期五

涼快一下

正當琴日同朋友0係whatsapp抱怨緊,
 
 
點解我果區唔落雨既時候.....說時時那時快......
 
 
Boom一聲就落雨了....
 
 
我開心既程度同正值旱季, 下大雨緊既地區居民咁開心~~~
 
 
YES 左一聲....
 
 
哈哈...因為真係好熱.....我果區比市區仲要熱.....
 
 
開心唔夠5分鐘....停了????
 
 
我又有好多"英文字母"要出動鳥.....
 
 
正當要出動之際....
 
 
來鋪"巨毛雨"...即係"很大的毛毛雨"....呵呵....
 
 
又刮大風.....出面白茫茫.....我都費時關窗, 反正都係驟雨......
 
 
D雨水"pi"左我部遊戲機上...多得很...
 
 
不過由於我太無聊既關係....我眼定定望住佢.....睇D水點幾時蒸發哂....
 
 
唔使5分鐘......
 
 
就歸零鳥,,,,,
 
 
成個下午, 我都覺好涼快, 不過都係會出汗的....
 
 
又不過, 至少冇果種"慶過火爐"既感覺....
 
 
不要要求太多了.....夏天唔熱就唔係夏天啦....
 
 
不過....
 
 
下次可唔可以落耐少少呢?
 

4 則留言:

  1. It showered for a short while this morning. Did u catch the rain while going out for breakfast?

    回覆刪除
    回覆
    1. 琴日下午都落得好密下~~~
      我落街果陣就冇落, 因為仲早~~~

      刪除
  2. 巨毛雨根本就係大雨啦,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈~~~~~~~~~~~~~~~你講得岩~~~拍手~~~

      刪除

Hello~