2014年6月20日 星期五

測試一戰

自從果粒好可惡既痱滋之後,
 
 
真係咬咩都唔係....連我喜愛既餅乾都....不能吃....
 
 
焗吃能量棒....又甜.....又黏....總之就唔係我杯茶.....
 
 
好食果D, 貴貴貴.....
 
 
我琴日見呢幾日都冇翻發, 於是把心一橫....
 
 
買番之前食開果隻餅乾~~~~
 
 
一陣就測試一下.....
 
 
不過薯片都仲係要戒多一陣啦~~~
 
 
好彩呢排好似冇咩新野出......
 
 
***************************
 
 
一陣就英格蘭了......有DD緊張....
 
 
作為球迷, 贏唔贏唔係太重要, 最緊要盡力, 有一場好波睇~~~
 
 
 
今日完

8 則留言:

  1. 睇咗result, 英格蘭仲有冇機會入圍架???

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係冇機會, 不過就好渺茫....
      因為好似要意大利贏某一隊, 而英格蘭本身又要大炒哥斯達黎加先得....
      唔太SURE....唉....

      刪除
  2. u're correct - from TVB football news 英格蘭要win哥斯達黎加 + 計得失球

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係估唔到意大利輸......英格蘭正式出局了......不過總係希望剩下果場可以踢好D~

      刪除
  3. So sad for 英格蘭. Me too -- 估唔到意大利輸 ! 今屆世界盃不利名牌球隊 --> Spain, Italy, England sigh....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺意大利係睇住個比數打.....
      西班牙就真係估唔到.......話哂都係冠軍,,....

      刪除
  4. 英格蘭仲有渺茫o既機會~~
    而西班牙, 我真係估佢唔到搞成咁....真係喊出o黎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似冇啦......佢踢完剩底果場就可以返英國準備英超啦...
      西班牙呢.....真係唔知佢問題出0係邊.......我O 哂嘴...

      刪除

Hello~