2014年6月10日 星期二

優惠起孖

世盃就快開鑼了.....
 
 
真係全城也世盃.....
 
 
便利店promote睇波小吃, 杯麵....超市自不然promote飲品, 薯片....
 
 
快餐店又promote換以豬仔造型既世盃精品, 麥麥又世盃kitty...
 
 
不過真係估唔到連生活用品店都可以參加埋一份...
 
 
之咪係"日日城"lor....
 
 
有日, 我去佢度買野, 都買左二百幾元,
 
 
收銀員就叫我0係隔離板抽兩張 (買滿一百元抽一張, 如此類推), 塊板就擺哂列強出黎,
 
 
如果我冇記錯, 好似唔係全部....show出黎既大家熟悉既~
 
 
我當然....梗係....支持.....她~
 
 
英格蘭~~~
 
 
話哂0係英國住左幾年, 我早就當左英國係我第二個家....哈哈哈....
 
 
世盃當然支持佢...~
 
 
雖然...我知佢今屆都幾危險......
 
 
我王兄話佢可以小組出線都唔錯架啦.....
 
 
話雖如此.....都要支持~~
 
 
就係中左2張優惠劵~~唔錯呀~~~ 因為我成日都去日本城買野, 好易過一百元, 點都可以慳~
 
 
不過就要提醒自己要帶埋去....
 
 
如果唔係過左期就唔好啦~~~
 
 
不過我更想就係世盃可以安安全全, 順利完成~~~

9 則留言:

  1. 我呢邊d薯片都突然多咗味道選擇

    回覆刪除
  2. Alison, u remind me to tour around (haha tour around)便利店 for snacks.
    Will look for cheese balls, small packs 咸魚+豆+花生... & etc 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...就快開鑼啦喎....要快D買啦....不過你包蝦片食左未???
      百X好似有幾隻筒裝芝士球, 不過我就未食過..... 後者你都可以去OOKK同零食屋睇下~~~~~~

      刪除
  3. 蝦片me --> ate only 3 pieces, as I still have slight sore throat. My nieces help to finish them. I already bought 筒裝芝士球 in Wellcome. Ate one ball -- yummy though rather salty.

    回覆刪除
    回覆
    1. 要飲多少少水呀........你講左蝦片之後, 我都有買黎食~~~哈哈哈~~~
      小吃通常都...鹹鹹地....不過偏偏又係好好味.....

      刪除

Hello~