2014年6月28日 星期六

早都咁熱

嘩.....落左雨幾日後, 涼涼地既日子暫停離我地而去了....
 
 
酷熱既日子再度降臨....
 
 
33度呢...
 
 
有D地區就更加唔只咁少.....
 
 
熱唔係一個問題...又濕濕地....又冇咩風先係最大問題.....
 
 
成個人都好悶......
 
 
 
D汗痴住條頸.....好唔舒服....
 
 
最最大大問題係, 連晚上.....過左12點都有DD熱...
 
 
有時, 睇睇下電視吊左魚......訓果唔夠十分鐘...就巳經條頸出哂汗....
 
 
最大既娛樂同享受就係食早餐既時間....
 
 
因為我光顧開間茶記夠大間, 同佢又OK熟.....
 
 
最好既就係佢唔趕人走~~~ (午飯時間除外)可以坐耐少少都得~~
 
 
一路歎強勁既冷氣, 一路飲冰凍既凍央.....再望下世盃簡報....
 
 
再玩下手機....
 
 
真係人生一大快事~
 
 
不過, 出商場果一下又係好難受......果下焗...不過離開個冷氣出風範圍就好好多~~
 
 
我好明白夏天係要熱.....不過可唔可以唔好連早上都咁樣樣呢...???
 
 
秋....呀秋....我好想你哦..
 
 
 

2 則留言:

  1. 我真係熱到想死....最痴線係, 公司個法蘭西人, 問都唔問, 就嫌冷氣凍走去熄左佢...我好似焗桑拿咁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 熄左就25度都唔只喎........佢唔熱架咩????

      刪除

Hello~