2014年6月7日 星期六

我又要休

琴日終於連綿下雨.....令炎熱既天氣頓時涼快不少~
 
 
令我有覺好訓....
 
 
不過當我醒過來....
 
 
睇見廁所有少少滴水.....
 
 
好彩之前有經驗, 以前滴水果個位有擺個小桶....
 
 
如果唔係就大大鑊鳥......
 
 
 
同埋我琴日手多多扭下個連接水箱果個開關.....唔知我果陣係唔係扭大左個掣...
 
 
我頭先扭細左DD, 又沖左一次水,
 
 
D滴水聲冇哂...
 
 
 
個水箱入面個水位太高, 搞到D水由個喉位漏下來.....
 
 
希望唔再漏水啦.....
 
 
觀望中......
 
 
我冇力鳥.....
 
 
聽日先寫啦~再報告

4 則留言:

  1. Now, 廁所 OK? --> Enjoy the rest & 少少 涼快天氣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好好彩呀, 原來琴日我哥放假, 佢入黎幫我睇.....可能係個波波移位.....總之佢就講一大埋野, 又幫我反覆試左好多次, 確定對我冇即時危險先走...
      查實佢未黎之前巳經冇再漏水, 不過確認一下係好既....
      我哥仲叫我聽日叫房署既人睇睇.....反正唔使錢....

      琴日真係好涼快呀, 都冇咩出汗, 因為間唔中有驟雨~
      起碼訓覺既時候, 頸唔會出汗.....唔使"郁郁貢".....

      你呢?

      刪除
  2. Play safe 叫房署人睇睇. Me - half half fine! Haaa haa
    Sore throat comes on & off. Antibiotics completed,so, wait & see.
    I saw your reply time was 2:22 - early bird !!! OR u've gone to bed yet.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我琴日就係"掂行掂過"...完全冇左回事...
      不過我一陣一定會去~
      你使唔使去睇多次醫生?
      哈哈...你估錯啦...我係岩岩起身, 因為我慣左時間顛倒, 凌晨起身, 天未黑就巳經ZZZZ......
      我好愛黑夜既寧靜...令我好專心打電腦...哈哈哈~

      刪除

Hello~