2014年6月27日 星期五

週五又碎

  • 雖然唔係咩新鮮既新聞...不過意大利出局真係好令人驚訝.....
  • 不經不覺世盃巳經過了一半....
  • 琴晚又開始熱了.....
  • 原來今年西曆九月七日就立秋?
  • 我好應該搬番去英國....因為唔太熱.....仲好凍...
  • 又再流鼻水....好煩...
  • 如果計埋八折在內, 都係同一包薯片, 零食屋同7仔差太遠了...前者平
  • 而家D學生巳經開始放緊暑假啦?~?
  • 以前就好怕數學, 而家就好鍾意....特別鍾意錢......哈哈哈
  • Mos Burger出左和牛新包? 好似幾岩我呢個牛魔王....
  • 幾搞笑喎......."電腦效果".....

4 則留言:

  1. 蘇亞雷斯's behaviour is too rude & M__ __!! Another team goes, Italy.
    I should keep my fingers for 阿根廷. Take care especially ur noses.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔明白佢何解咁鍾意咬人.......
      好彩今日冇流鼻水...touchwood...hahahhah

      刪除
  2. 今屆有好幾隊都意外出局...
    咬人單野, 我好傷心, 對liverpool有一定影響囉! >.<
    咦! 我都係牛魔王o黎ga喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係利記FANS? 係喎......仲傳話球會想賣左佢.....
      YEAH~~~~ 我係十分喜歡食牛架~~~~尤其牛扒.....呵....厚切...

      刪除

Hello~