2014年6月8日 星期日

風起雲湧

我以前....NNNN年前, 真係"純"過蒸餾水.......
 
 
唔唔.....我意思係我NNNN年前, 仲係細路既時候, 只係飲水....從不飲其他...
 
 
後來......逐步踏入.......
 
 
好立克.....芬達, 忌廉 (仲只係飲婚宴上面, 一支支既....果陣仲有膠蓋"YIM"可以撕既年代..)..
 
 
後來步入中學年代.....
 
 
就麥精 (只係飲麥精), 又後來有冰極雀檸出現...又迷上了....
 
 
當時真係一日一罐....我冇病都好好彩....
 
 
情況一路都冇咩改變...直至去左英國....
 
 
我倒退了......竟然特愛....瘋愛飲牛奶....仲要係全脂...(結果肥得相當快...)
 
 
又接受了Baileys on rock...(多rock)....
 
 
我壞了.....呵呵
 
 
不過, 唔至於劈, 只係同朋友聊既時候飲....我從不去clubbing...我就係去過, 嘈到耳到聾埋.....
 
 
直至最近.....數年前啦...
 
 
又愛上奶茶...咖啡....(以前無論點樣"坤"我去飲, 我都唔buy...)
 
 
先係奶茶, 少甜多奶.....後來嫌煩, 只係少甜.....
 
 
飲厭左奶茶....(查實係飲開果檔摺左), 改0係第二檔飲....唔得....有少少淡....
 
 
改飲凍央 (打左咁多行....終於講到凍央鳥....), 都係要少甜......因為就係曾經飲過正常甜度....就係甜到有病果隻....因此叫少甜....順喉得多.....
 
 
愛佢多啡少茶.....仲夾雜有少少粗糙味道, 我不太愛太滑的...
 
 
一飲又飲左幾個月.....日日如是.....
 
 
琴日當我去食早餐既時候, 當侍應送上凍央既時候,
 
 
見到頗為有趣, 就拍下來了~
 
 
 

7 則留言:

  1. 人大咗口味會變係真GE~ 細個飲親都可樂/ 雪碧 (可能係唔知仲有咩飲XD), 記得偷飲過老豆嘅奶茶,覺得好苦- - 但呢幾年番香港去茶記會叫奶茶,哈哈哈! 係PERTH 有時就飲一包沖個D~ 目前黎講仲係唔似coffee, 可能出黎做野要OT可能就會慢慢識欣賞佢XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 茶包沖出黎既味道會唔會不太好飲? 因為好似要用最少兩種茶去撞出黎...?
      到時你可能好愛佢..........

      刪除
  2. 回覆
    1. 我好似未飲過沙士, 不過MOM話味道似COOKE COOLA? 而家仲有得買嗎?
      我都好鍾意忌廉~~~反而FAANTA就麻麻...~

      刪除
  3. I haven't bought 沙士 for ages. To me 沙士 is more stingy & sweeter than Coke. Do it eat 榴槤, 榴槤+忌廉 --> very美味!

    回覆刪除
    回覆
    1. Wrong typing --> Do u eat 榴槤, not do it eat 榴槤? Haa ha

      刪除
    2. 以我記憶所及, 我都好似只係食過榴槤一次.....仲要係0係細個果陣, 唔係唔鍾意味道.....而係唔愛佢既texture......
      之後就一次都冇再食了.....不過而家我唔會抗拒去食....不過以甜品形式出現會好少少.....

      刪除

Hello~