2014年6月23日 星期一

週一先碎

  • 我呢D人.....冇波睇又想睇....得到有既時候又想訓......哈哈...
  • 下完雨後既翳焗....真係唔係講少.....
  • 不過真係流少左汗...訓都訓得....好安樂~呵
  • 好彩0係零食屋都買到D新野~~~ 可以有限度出post!~
  • 星期一, 新開始~~~~
  • 今期麥噹噹既新包好似...幾吸引....不過個賣相同味道係唔係好呢?
  • 由於我個腦同手唔多協調.....我唔太精玩節拍遊戲...每一次都令人好緊張~
  • 秋風送爽既日子....幾時先黎?
  • 睇完某廣告...的確有少少想去飲 冰X奶茶.....
  • 原來我真係唔太岩奶味太重既啡.......
  • 今日有邊隊對邊隊?
  • 要到月頭先有波睇~快D到就好了~~

8 則留言:

  1. What 麥噹噹新包? I do not know it.
    Report to Alsion, in Mannings I bought Dark Roca 3pc per packet for two, 2 boxes of Glico Pocky chocolate biscuit stick & 金莎

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢張poster都係以巴西色為主, 個bun就有少少似足球.....~
      拉勻係Mannings 平D定超市平D??
      我都幾like Dark Roca, 因為唔太甜~~~~

      刪除
    2. Good idea.When I have time, will go & check prices in Wellcome.

      刪除
    3. 我琴日經過百佳, picnic7.5元一條~
      而OK就8.9元~

      刪除
  2. Sorry Alison, I type your name wrongly.

    回覆刪除
  3. 仲有兩就月頭啦, 你又出動了~

    回覆刪除

Hello~