2014年6月2日 星期一

龍舟來了

原來今日就係端午節, 仲要係星期一添,
 
 
打工既朋友可以抖埋今日, 聽日再搏殺過~
 
 
我王兄就最開心, 佢之前買隻中文版既game, 終於拎左了, 佢今日有好多game玩~
 
 
不過今日既重頭戲就係食糭同爬龍舟....
 
 
唔好意思.....今年我未食.....不過都會應下節...開電視睇龍舟競賽既~
 
 
以前都會0係屋企食糉, 不過一烚就唔係烚糉...而係烚人...
 
 
因為成間屋就熱到不行鳥.......
 
 
但係我又好愛綠豆同肥肉.....唯有就範鳥.....
 
 
近幾年就少食, 不過0係冬天食多....哈哈....
 
 
因為冬天凍, 出去食既早餐, 改為食粥, 而粥餐又有鹹肉糉喎....
 
 
當然唔放過.....
 
 
所以冬天我係肥左唔少.....不過近日因為天氣太熱鳥......我的排骨又回來鳥.......
 
 
以我記憶所及......我好似冇去睇過賽龍舟...好似....
 
 
因為出面巳經曬到不行鳥.....細細個就梗係想返屋企....吃雪糕啦....
 
 
都係開電視好......我不過我好鍾意賽龍舟既OP....雖然係果幾秒......
 
 
不過係有種令人振奮既感覺~
 
 
大家出去果陣, 要拎定支水呀~ 熱熱熱.....

9 則留言:

  1. 唔講都唔知已經到端午

    回覆刪除
  2. Hi Alison, how is ur 端午節? It was dreadful hot outside, & I just bought one 八珍 $42's 紅豆咸肉糉 from Jusco. This will be our special 端午節 dish.

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Vicky~ 我既端午節都係同平時一樣, 冇咩特別, 原本想開電視睇龍舟比賽, 不過最後都係聽收音機...903~
      咁隻糉咪又甜又鹹? 好唔好味呢???

      刪除
    2. Me too 同平時一樣 except eating that 紅豆咸肉糉 --> it is 鹹的 & tasty! They are glutinous rice mixed with many 紅豆, one fat meat with skin, one piece of lean meat & salted egg.

      刪除
    3. 紅豆係甜甜地喎.....定係被鹹蛋蓋過了?
      肥肉呀.....我又好鍾意食糯米......

      刪除
  3. 大粒鹹的紅豆佈滿隻糉... 八珍 has a lot of combination such as 花生咸肉糉 / traditional green bean 咸肉糉 / big big >$90's 果蒸糉 / 瑤柱糉, & etc.  

    回覆刪除

Hello~