2014年6月18日 星期三

週三又碎

  • 一記完場前既抽射.....由1分變番3分~ 不過我係冇睇哂頭場.....哈哈...
  • 巴西真係人腳唔夠? 冇咩冠軍相?
  • 我0係入睡後, 被"巢"醒.....仲可以諗野諗咁清晰...都算係咁上下啦....
  • 嘩...呢幾日咩事??? 熱到跳舞.....連入夜後都仲係咁熱....
  • 一陣記得拎張10元coupon去.....唔好蝕....
  • 又好了一點......起碼冇再出痱滋.....
  • 不過都係有少少腫....
  • 周圍都係 都教授~~~~型~
  • 薯片呀...薯片呀.....我幾時先可以再與你相會...?
  • 又是流鼻水的時候......tempo候命
  • 好想快D秋......發夢了...

6 則留言:

  1. My brother wants to cry for Spain. He is super fan of 西班牙!
    流鼻水 <-- Any better? So hot, you have to drink more water. Take care

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都為佢地可惜...畢竟係上屆冠軍.....又好波.....真係唔知今次發生咩事........
      我本身有鼻敏感, 起身後好多時都流鼻水...好彩都只係DD, 唔好彩就不停流......
      呢幾日真係太太熱....飲凍飲係我最enjoy既時候~哈

      刪除
  2. The news said that the Spain team had too many football contests in the past year. And the whole team was over tired & members suffered from too many injuries.. 為佢地可惜...畢竟係上屆冠軍 -- I feel this too. My brother told me that he will not watch the remaing matches of the world cup. 他要請我食飯,因為我估西班牙not the winner this year.
    鼻敏感 -- 好辛苦. Take care.

    回覆刪除
    回覆
    1. C朗傷左....好多人西班牙球員都傷埋.....所以發揮得麻麻....
      你估邊隊贏? 我估荷蘭~
      其實去左英國之後巳經好左好多......差唔多好番哂....不過唯獨係轉天氣, 起身果陣流鼻水.......

      刪除
  3. 我估阿根廷, but I like 巴西 though I do not much in football match.

    回覆刪除

Hello~