2014年6月11日 星期三

Nabisco 筒裝明星薯片 - 胡椒煙肉味

呢個係零食屋買既, 原價10.8元, 八折左之後就8.6元~
 
 
請注意, 呢個我係0係八折果D日子買既 (一星期某幾日), 如果0係其他日子買既就唔係呢個價架啦~
 
 
 
好似有一陣子冇寫零食了....
 
 
難得我0係零食屋搵到岩心水既, 當然要寫啦~~~ 截至今日為止, 我巳經食左2筒, 因為正當我想寫既時候, 我偏偏就係唔記得咩味.....於是買多一筒啦~
 
 
趁我仲記得....快快手寫左佢為上策...
 
 
**************************************
 
 
唔知呢個包裝同世盃有冇關係.....因為有德國 國旗既顏色LOR.......又唔見有第二隻味.......即係巴西色...英格蘭色.....
 
 
不過有冇關係都唔緊要.....最緊要有Bacon....因為我好愛煙肉...不過大前提不能太鹹, 一定要有肥膏......不能煎太"lon"....
 
 

 
同以往佢既筒裝薯片一樣size, 不過外面係紙筒, 掀面入面仲有一個包裝既~ 都好密實~
 
 

個量一個人夠, 唔會太少~
 
 
當我小心翼翼去撕開個包裝, 因為要研究一下點影薯片既正面...
 
 
佢每一塊都有唔少既黑椒碎~ 看似好碎...其實都幾惹味,
 
 
因為我第一塊唔知係食唔慣黑椒味既野, 覺辣.....
 
 
不過習慣之後就FEEL到有bacon味, 佢勝在唔係C鹹......又幾接近真bacon既味道喎~
 
 
幾香幾香~
 
 
而佢都叫脆, 似X客咁上下啦~
 
 
如果你好濃味既野, 你可能好like~
 
 
唔錯~~~
 
 
我要英格蘭色.......哈哈

 





6 則留言:

  1. $8.6 good value for one canister. Alison, yesterday I was hungry & bought picnic bar which costed 10 dollars at MTR's Circle K.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果冇八折就唔係太抵啦....,九折都可以~ 因為係新味嘛~

      係10.2元嘛? 岩呢?因為我係十分, 極之喜愛食picnic.....所以只要經過超市, 便利店, 我都會睇下個價....
      超市都係大約15元2條, 而OK就...貴........不過有時都會6.5一條架~~
      我愛picnic既原因係多多花生, 又有焦糖, 又有威化....好香花生味~~~食完好滿足~~~~~~~

      刪除
  2. Have to give u a big round of applause!! Give me 5 in the air, ha haa!
    不愧是我們的 snack 天后 -- u're absolutely correct, it is 10.2元. 我愛picnic多多花生 + 焦糖....

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家0係空中擊掌啦~~~ YEAH~~~
      因為我好習慣次次望....不過只係望picnic....因為我唔太喜愛食其他choco bar....
      果陣香味.....真係好夾.....不過好似唔太多人鍾意...大多數嫌佢太痴牙.....不過就算痴, 我都好愛picnic~~

      刪除
    2. Same as I like almond roca, but most of the people don't.
      yes! picnic多多花生 + 焦糖... + 痴牙......

      刪除
    3. Roca 我就麻麻地, 太硬啦.....不過就幾OK 佢既Dark Roca~

      刪除

Hello~