2014年6月17日 星期二

估佢唔到

琴日挑戰食叉燒意.....
 
 
又OK喎~~~ 雖然係要咬慢D, 不過總叫有舊肉落肚......
 
 
冇肉落肚好難受架.....
 
 
最緊要係食完唔痛.....~~~
 
 
成日都冇乜痛.....不過又起左粒痱滋.....好大粒呀....
 
 
不過當我一訓...個幾鐘後, 又消失了....
 
 
我都知呢排我好熱氣...之前食太多薯片, ...又成日打機.....
 
 
加埋呢排世盃....哈哈.....
 
 
不過最緊要佢一日好過一日~
 
 
*****************************
 
 
嘩.......Germany VS Portgual.....
 
 
 
當我一打開個apps, 一個令我唔敢相信既半場賽果......
 
 
3-0.....
 
 
我唔係邊一隊既粉絲....不過個比數使唔使差距得咁大呀.....
 
 
有位德國球員仲大演帽子戲法......
 
 
唉.....佢仲可唔可以小組出線?
 
 
完場時.....4-0....
 
 
我都冇野好講了....
 
 
冇解啦....C朗受傷了....
 
 
希望唔好加深傷勢啦~

11 則留言:

  1. hat trick --> amazing skills. Comments of those commentators are rather amusing, sacrcastic & 到肉! U rest, nap more, sure 一日好過一日!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎~~ 原來佢係世盃上第50位一場入三球既球員....勁呀...
      我直情係最buy呢一句: "不怕神一級既對手, 只怕pig一般既隊友".....
      多謝呀~ 我巳經好好多~ 不過我依然都會戒薯片...多一陣啦~

      刪除
  2. it is sarcastic --> wrong spelling hee

    回覆刪除
  3. 挑戰食叉燒意.....噢.....me too....
    由四月中開始牙痛牙肉腫,不能吃肉,五月中有些許好轉, 於是挑戰食叉燒意.....只是想吃些肉, 怎料又痛起來.....到這個星期才可吃些軟些的肉, 要慢慢吃.....:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 查實你去睇牙醫好D?

      刪除
    2. 有呀.....睇了兩位牙醫, 加埋中醫......

      刪除
    3. 好嚴重喎...佢地話咩??

      刪除
    4. 第一個醫生說病因是深藏在內打橫生的智慧牙影響, 因它壓著面部神經線, 最好拔掉它,但後遺症是失去部份味覺, 及臉部會描痛, 會我找牙科的專科再check。後來, 我睇第二位牙醫 (他替我檢查牙已大多年) 說只是嚴重牙週病, 生牙瘡。。。他替我清理後, 及給我抗生素和消炎清腫藥, 現已好了99%......我起初不睇佢, 因佢fully booked,要一個月後才有期...

      刪除
    5. 乜可以差咁遠?????
      咁你真係戒清d.......而家有冇見好d?
      暫時都係食比較軟身既野好少少喎....

      刪除
  4. 德國隊琴晚睇到我心臟病發咁滯!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信大家都係睇住個比數黎打.....因為冇太需要出全力.....又唔想有傷兵.....

      刪除

Hello~