2014年6月5日 星期四

週四碎碎

  • 唔......都係果句....熱到傻左鳥.....
  • 咁都叫藐爆.....咁我咪成日藐爆人...??
  • 人地既婚姻....都係人地既事......
  • 以我記憶所及...我成世人都好似未食過涼粉....呢樣食物....
  • 今期7仔既Line公仔...又幾得意喎....食正世盃熱....不過我冇意思換...
  • 又見到星星了...0係同一位置~~
  • 我都冇睇M Club, 梗係唔知邊個"打"邊個啦.......
  • 加左一元, 果然少左好多人買.....
  • 仲要熱多幾日....先有少少雨...
  • 而家我又聽到蟬叫了?
  • 我果然係唔需要用alarm....全自動起身....
  • 諗唔到寫咩鳥.....今日完

2 則留言:

Hello~