2014年6月13日 星期五

好好岩位

我回來啦~
 
 
好緊張呀......過多幾粒鐘就開鑼了~~~
 
 
雖然我唔係特別喜愛足球, 不過都係四年一度既盛事~ 一定要感受一下個氣氛....0係屋企....哈
 
**********************************
 
 
一定要打左呢篇先, 因為想寫好耐.....
 
 
一直成日唔記得....日日復日日......月月復月月......好彩未年年復年年....
 
 
以前一入醫院, 原因不外乎對腳既"力水"差左, (因為醫生話, 如果感覺唔好, 力水差, 就要返醫院吊藥, 因為可能神經發炎...吊左舒服D)
 
 
一入院既例牌, 當你換完病人服唔夠數分鐘....
 
 
姑娘就拎齊工具.....抽血....
 
 
有D姑娘見慣我....非常喜歡.....我....既....
 
 
血管....呵
 
 
因為我天生D血管屬於粗.....唔使點拍都總有一條係岩打既....
 
 
粗到係比一般筷子幼DD.....
 
 
因為有D病人既血管好幼.....幾乎係好難搵.....要唔只一個姑娘搵.....
 
 
有時要打"豆豆", 我一定要有要求, 通常姑娘打手背,
 
 
而我就要求打手臂....因為打手背既話, 只要我一握緊拳頭, 針管就戳到血管, 唔係咁舒服....
 
 
拎筷子, 做乜都唔方便....
 
 
手臂好好多.....
 
 
我知, 條針管係膠造, 有彈性.....不過......都係手臂好...
 
 
次次姑娘都會如我所願....
 
 
我由以前怕抖唔到氣, 到而家稍為緊張.....
 
 
真係唔知叫好定唔好了....
 
 
 


6 則留言:

  1. 我係好多時都搵唔到血管o個類.

    回覆刪除
  2. Alison, good to say out ur needs & well-communciate with the nurses.
    而家稍為緊張 --> You are braver than before. OR you are porgressively beoming desensitized to blood drawing. Good sign & add oil! Have a good day to watch the world cup.

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為唔到我唔習慣...以前就成日病發, 次次入去都係吊藥, 就要打"豆豆", 有一次我仲講D九唔搭八既野....哈哈
      抽血我就OK既, 如果係學生抽血就.....哈哈....
      我希望D 咖啡因可以捱耐D....一定要睇埋跟住果場~~~

      刪除
  3. 哈~早幾日去捐血, 護士們一樣係好Like呢, 因為同你一樣都係好易捐到血管!

    回覆刪除
    回覆
    1. YEAH~
      因為我有時見護士們有時都唔係可以一TAKE成功.....有時手搵唔到, 最極端就係0係腳背......

      刪除

Hello~