2014年1月3日 星期五

ABC Pizza味零食球

呢個0係百佳買既, 9.9元一罐~ (如果我冇記錯....因為我整唔見張單...)
 
 
America's Best Canister = ABC???
 
都幾...有趣...
 
呢個都唔算貴啦, 因為而家超市D薯片閒閒地都15.9元/2包, 仲有唔係太大包,
 
好容易"23下"就食哂....所以呢個都OK既! 呢個pizza ball 仲有另一隻味, 不過就好似係spicy既...
 
 
佢一D都唔容易開...因為果張封蓋既紙壓得太實....我撕得好唔完美.,....
 
  
嘩.....又幾pizza味喎...未食之前就聞到!
 
 
佢唔係大粒既, 直徑比一個一毫錢差唔多啦, 不過因為呢個係立體既, 一次一口都唔係可以擺好多粒....2-3粒就最正....1粒太少了了了....
 
 
第一感係有少少pepperoni 味, 不過就唔算太勁...被芝士味搶左少少風頭~
 
 
芝士味係比較重味少少, 不過食完都唔算太要飲水既....
 
 
佢既芝味都叫可以滿足到我~~~~
 
 
我就只係食到呢2種味.....都叫有pizza 既元素既~
 
 
不過有一樣唔太好既, 就係D波波本身都係鬆化 (唔硬)既, 痴左唔少碎碎...我一路食,
 
 
D碎碎就跌....儘管我食得幾小心都好..食完件褸都留下不少烙印....哈哈...
 
 



11 則留言:

  1. 細個時好鍾意食cheese balls架. 但唔記得邊個牌子lu,

    回覆刪除
    回覆
    1. 係唔係"紳士牌"? 個公仔係好似一粒花生, 戴紳士帽同圓圈單邊掛繩眼鏡??

      刪除
    2. YEAH~~~ 我細個果陣都好鍾意食架~~~好好味~~~ 好似仲有芝士條???

      刪除
  2. 芝士波我鍾意呀!
    妳都知我乜鬼芝士都鍾意架啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個你都可以試下既~
      食沙牛加唔加先...? 哈

      刪除
    2. 有得加都可以試下!呵!

      刪除
    3. 下次你自己拎一塊去試下啦啦啦~~~~~~

      刪除
  3. omg!! 又spicy, 又pizza味, o岩晒我胃口, 我要去入貨先~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢隻就唔spicy, 不過另一隻係~~~ 不過好似唔係spicy pizza~不過呢, 你可以入哂2隻....呵呵./

      刪除

Hello~