2014年1月27日 星期一

卡樂B香濃組合黑椒味薯條

呢個0係零食屋買既, 原價11元, 折左之後就9.9元~
 
 

卡樂B(日版)除左出普通size包裝之外, 都會出細包裝既,
 
 
以下就其一~ 佢係以濃味為題, 我之前都好似食過一次其他味, 尚可既~
 
 
今次一隻薯條入面有蒜頭同雞味, 味道想唔濃都好難~仲要加埋黑椒粒添~~
 

叫得係薯條, 不過我覺佢又唔係薯條, 因為0係我心中既薯條就好似"麥汪勞"果種...再唔係似食雜扒有一堆果D.....
 
 
呢個我就可以講佢係"整碎左既薯片"....
 
 
佢每塊都沾上都叫OK多既黑椒, 聞一聞又真係幾濃味....喎.....
 
 
濃到我聞唔到其他味....添..
 
 
不過食落去就OK濃, 亦唔係食完之後要你"喪灌"水....濃味就中等啦...(因為本人可以食得好鹹好濃...)...
 
 
佢既黑椒味都幾香, 不過稍嫌蓋過左雞味同蒜頭味....我仲可以食到雞味, 不過蒜頭味就真係抱歉食唔出......,
 
 
不過要讚一下既係, 佢唔係薄薯片, 係比較厚身, 又唔係硬屈屈, 唔會要閣下用上100倍牙力既....相對上比較有咬口咁啦~~~
 
 
用黎送啤酒可能好好喎...雖然我唔飲....
 

佢又....




4 則留言:

  1. I like black pepper, & love to add a lot with scrambled eggs.
    Me too, 食得好鹹好濃

    回覆刪除
  2. 呢個我未見過呀!!! 一定要試~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你個blog係唔係有咩問題...好似冇野睇既??
      都OK惹味既, 可以試下架~~~

      刪除

Hello~