2014年1月25日 星期六

想點點

 
 想點呀.....


上載唔到相...全部停哂.....


原本諗左食零食既, 都要押後,


仲要唔知聽日得唔得....


唉.....


唯有要大家睇文字啦....


食左N日既沙牛意, 琴日想轉一轉口味食叉燒意....


真係唔轉好過轉....


個湯淡mou mou......基本上係比水只係多左少少味....


如果唔係D叉燒本身帶有少少甜味既話..,.我諗同水可以匹敵....


我望下個調味盤, 我唔想加豉油.....


我又唔食辣椒醬,


唔駛諗, 我唔會癲到加羹糖落去啦...


我就望到紅醋...


我心諗, 會唔會夾架???


不過食小籠包都可以點紅醋啦, 有可不可?


食左有冇事, 數小時後就知.....


我拎起瓶紅醋就倒...一手錯手....倒多左少少....


出現迷你紅海....


好彩, 佢既出現冇令D湯變得難飲左...多左一份微酸味~~~


以後都係食雪菜肉絲OR沙牛好了.....


跟餐仲可以簡要牛油方包OR薯餅,


賬面上係食薯餅賺少少既, 一塊牛油方包值幾錢....


我都食左三四日薯餅啦....


愛佢脆脆地, 同M記既冇太大既分別...


唔知係唔係"朋友來了"既關係, 身體奇異左, 腳腫, 肌肉痛....少少病...


食完早餐之後, 返家覺丁點兒喉嚨痛.....


唔好卦....臨新年先病....


好彩今朝起身就冇啦~


即係有警號, 暫時停一排....同埋唔好"枕"住食.....





XYZ.....當我寫完呢篇既時候, 我又死心不息睇下upload得唔得....


點知....得左....


我既天空有好多英文字母.....


唔理啦...零食聽日先寫啦~哈
 
 


8 則留言:

  1. 我既天空有好多英文字母.....ha ha hhaaaaaa
    u mean u're hing --> + est.

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來事後新聞都有提, 呢間野有段時間出現問題.....,偏偏就係我上網果段時間LOR.........哈哈

      刪除
  2. 衰妹,俾妳嚇c,乜“朋友來了“,
    果個通常啲人叫“親戚“架!
    妳去麥當當果時記得攞多啲餐巾啦!
    冇事就得啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈....我想佢young D嘛.....
      拎D紙巾做乜?? 我每次只係用佢俾既張數, 一張我都唔會拎, 因為我出街會自備紙巾, 同埋一次過狂拎完全係唔符合我既性格....哈

      刪除
    2. 咁不如下次叫“肥妹來了“仲好啦!
      嗱!麥記即係M記,M記餐巾簡稱....咳咳......“M巾“!

      刪除
  3. 唔駛諗, 我唔會癲到加羹糖落去啦...
    ↑ Hahahaaaaaa  諗0左、笑0左

    回覆刪除

Hello~