2014年1月29日 星期三

龜田帆立貝脆米條

呢個0係零食屋買既, 原價11.5元, 折左之後就10.4元~
 
 
之前都食過同一牌子既燒魷魚味脆米條, 又可以喎~ 因為我本身OK魷魚既~
 
 
不過有我既最愛中既最愛~
 
 
帆立貝~ (帶子?)
 
 
以前去日式餐廳, 即係"味X麵麵", 有時都會叫牛油鐵板帶子~~
 
 
實在太好味啦......因為我本身好鍾意瑤柱呢個食材, 所以連帶都鍾意帶子....~
 
 
不過通常都係食既係縮水版......好想有一次食大大隻既帆立貝呀~~~
 
 
今次就買下支持下啦..~
 
 
佢係薄脆片黎架, 談不上係厚, 冇一般薯片果種咁crunchy既口感, 難聽D講, 有少少空洞既FEEL.....
 
 
佢無油炸, 所以少左一份油膩感, 都幾清新既~起碼唔會食到成口都係油.....
 
 
帆立貝味都算幾有, 不過濃度只有6分....10分最濃~
 
 
因為我好似食到有日式醬油0係入面, 不過醬油係清香既, 唔係"鹹C大拿", 同呢個帆立貝味都叫OK襯既~
 
 
量就唔係太多, 可以一口食好多塊架, 所以我以極快時間就將佢K.O.了....
 
 
食完唔係太有滿足感, 薯片較好~
 
 
不過, 如果下次有新味, 我都會試既~
 


2 則留言:

Hello~