2014年1月19日 星期日

週日碎碎

  • 我好長命, 分零鐘我一定等到既.....你咁趕咪你先....打尖...哼
  • 食左三四日沙牛意...0係時候轉其他....雪菜意? 叉燒意?
  • 食古力, 唔多唔少都係心癮....
  • 我搵到代替品~~~ 就係cereral bar~~ 糖份少最少一半, 又多fiber......
  • 成功慳到40幾元電費.....金額係幾多唔係最重要, 最重要係我贏左.....乜唔係加左基本電費咩???
  • 呢一刻, 我好想食Carbonara pasta......哈哈哈..
  • 近來, 我成日突然"斷電", 可以啪一聲訓左......早上最嚴重......
  • 我個傷口......就快到終點了.....
  • 好彩今日仲係七折.....一陣去零食屋睇下有冇野想買先.......
  • 我唔會為左一個包而企0係度呆等幾十分鐘....食第二D都可以jei....

2 則留言:

  1. 打尖, 你有冇開口鬧佢>?? 我好憎ga, 實指住佢鬧

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔.....我冇好直接罵佢....不過就0係佢面前講左一句: "唔緊要~ 我好長命, 果分零鐘我實等到既", 我都講得好大聲, make sure佢一定聽到......哈哈哈...

      刪除

Hello~