2014年1月4日 星期六

Kinder 繽紛樂白朱古力

呢個0係7仔買既, 好似15個幾2包...1包有2條~
 
 
因為有人找數既關係, 所以我冇咩睇價錢....當然就梗係唔記得幾錢啦~
 
 

嘩......今次仲勁.....180度大自轉....辛苦大家了...
 
 
呢個味都出左好一段日子....以前, 真係好耐好耐以前, 貴人我只係食原味....
 
 
完全冇望過白古力一眼, 因為.....唔愛lor...
 
 
愛kinder呢隻古力既原因, 係因為愛佢夠哂滑......入面既古力榛子醬又夠哂濃.....
 
 
呢個係令我食咁多年既原因...不過近年都好少食, 因為貴人巳經變心, 四出搵其他"後宮" ( \^0^/)....
 
 
如果今次唔係有人找數, 我都係唔會"點佢燈"...哈
 
 

再一次辛苦大家了..
 
 
佢基本上同原味冇咩分別....當然顏色唔同啦...
 
 
仲有, 多左D古力碎0係四周.....
 
 
不過.....當我撕開既時候, D古力碎就跌下又幾粒...跌下又幾粒......."mung"出黎又跌幾粒...
 
 
想點呀....
 
 
不過, 如果冇左呢D古力粒, 又好似太HEA, 加左又豐富番個口感,
 
因為D古力碎碎係好細粒, 偏硬硬地架~~~
 
 
古力條入面既醬, 當然榛子醬都係一貫地濃~又夠滑...又夠甜.....我覺甜左DD...
 
 
梗係啦......白古力嘛...
 
 
不過個醬都叫OK出既~
 
 
當我食完既時候.....件衫巳經好多古力碎粒了了了....
 
 
就係因為呢個原因, 我唔會再"點佢燈"....
 
 
平心而論...呢個既味道都唔錯架....只係貴人我麻煩罷了.
 

 




19 則留言:

  1. Kinder我好怕食白色o個part架.

    回覆刪除
  2. kinder好味,但少食啦!
    而家好少食啲太甜既嘢!
    老囉老囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 老人家唔好食咁甜呀.............
      呢啲咁粗重的功夫......
      留返比我同亞靜呎啲後生女嚟啦............
      你只要負責買比我哋食就得架啦啦啦...........
      亞靜可...............

      刪除
    2. 係呀係呀..........買多D都可以架.....我要麥提莎......

      刪除
    3. 我要桶裝果隻~~~~~~~~~~~~~~

      刪除
    4. 我只見到禮盒裝咋。。。
      連桶裝都有呀???
      肥仔。。。
      咁你買4桶比我哋啦!!!

      刪除
    5. 有架~~~~有桶裝~好似要九十幾一桶~
      我0係百X超級廣場見既~

      刪除
  3. 回覆
    1. 我都係呀....食過一次就覺得原味最好....

      刪除
  4. 我好鍾意白朱古力架...........
    所以佢一出我就即刻走去買嚟食.............
    but..........
    唔鍾意囉............
    所以自此之後都係買返原味鳥鳥鳥...............

    回覆刪除
    回覆
    1. 枝仔唔like佢咩? 太甜???

      刪除
    2. 我唔介意甜。。。
      我鍾意甜。。。
      不過硬係覺得佢唔好味囉。。。

      刪除
  5. 我都好憎佢係咁趺d碎ga, 所以只食過一次!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎...食完又要執番D碎.....唔食好過了...

      刪除

Hello~