2014年1月30日 星期四

三十三十

不經不覺, 又到左年三十晚.....
 
 
初時仲心諗, 仲有兩個星期~直至今日, 新年聽日就係啦~
 
 
我呢幾日都唔敢上超市, 因為怕人多., 要排大隊....
 
 
何況我要用, 要食既野, 0係年二十八之前就巳經買哂, 所以我可以好輕鬆過年~
 
 
我今日可以好輕鬆出早巡了~
 
 
要出去食番個靚飯, 飲番杯啡, 再食多件cake...
 
 
再食多D零食....因為今日去langham place, 一定會去log on~
 
 
可惜今日睇唔到"換樂無窮".....我想知若海個ending......雖然我知淑香既ending....
 
 
我都諗唔到想寫咩添....只係諗一陣做邊先....先至最smooth.....幾點出去, 幾點食野買野.....哈哈....
 
 
我係一個極之well planing既人....我唔想有意外發生~
 
 
plan完了, 就可以繼續懶.....今日年三十晚, 不過我又冇賣懶,
 
 
因為我打算懶下去......橫誇下一年......
 
 
 
 
 
聽日先同大家拜年啦~
 


8 則留言:

  1. 你的傳盒是否全是零食...薯片,朱古力,卡樂 B,樂天.......哈哈....

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈~~~~薯片啦, 古力啦~粟米條啦~很多很多.....

      刪除
  2. 阿靜妳今日出巡?
    咁食得開心啲啦!
    食豪啲,王兄找數!
    呵呵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都叫食得開心既, 不過就出左少少意外, 呢樣係我千算萬算都算唔到....
      幾乎全部都係王兄找數.....仲食埋"賣飛伄"雞蛋仔~~~

      刪除
  3. 衰妹!新年快樂啦!下年繼續食食食!

    回覆刪除

Hello~