2014年1月17日 星期五

少左少

近排寫零食係少左,
 
 
因為零食屋近排入既都唔太岩我口味....
 
 
又超出價位.....
 
 
不過好彩仲有兩日七折.....可以俾我小出血...
 
 
希望可以儲多少少啦...
 
 
OK又冇咩新野, 皆因全被乜乜山, 物物山所佔據.....
 
 
即係簡單D, 3個星期左右先恢復正常....
 
 
不過好彩同一商場有7仔, 7仔依然有新野既.....
 
 
 
同埋希望過一兩日後出巡, 行下GREAT, 睇下有冇好野~
 
 
我一直猶疑, 好唔好試P.C既賀年飲.....係桔味Latte.....
 
 
雖然我食橙, 唔代表我接受到桔既味道.....
 
 
"大拿拿"三十幾.....定係飲番chocolate paradise好?
 
 
 
仲有, 果個播聖誕歌既商場....終於換上賀年歌了了了~!

4 則留言:

  1. 桔?同Latte?
    夾唔夾得埋呀?????

    回覆刪除
    回覆
    1. 上一年我就係好似飲過相似既野...接受唔到...,.,
      好似都係p.c.呢....

      刪除
  2. 回覆
    1. 係一個好異常詭異既組合.......不過琴日我都係冇飲到....飲左hazelnut cappucino~

      刪除

Hello~