2014年1月20日 星期一

倒數

數一數手指,
 
 
距離農曆新年既日子仲有十多日, 兩個星期都唔夠,
 
 
所以琴日出巡既時候都特意提早出門,
 
 
去避開食完早餐開始逛超市既人潮...
 
 
我去果陣, 係唔多人, 好快可以埋單, 幾乎唔駛等~
 
 
不過我諗一過左早餐時間就.......好難講....
 
 
我都要為新年打算一下....為免薯片呀, 咖啡呀為搶購一空,
 
 
我更加唔想排隊排成個鐘......
 
 
 
有某些東東都係要早D買.....
 
 
上一年, 就0係百X由超市搬左上一層, 而變成超級廣場,
 
 
我又唔知個"C"字點寫既情況之下,
 
 
我0係年廿八走入去買野......結果係等左好耐....
 
 
今年我要計好盤數....
 
 
要贏.~

2 則留言:

Hello~