2014年1月8日 星期三

早早早

嘩....使唔使咁早就擺哂陣呀???
 
 
仲要唔係琴日開始...係早4-5日開始既....
 
 
我想講既係超市.....咪呢個月底就到農曆新年啦,
 
 
而我住呢個屋邨既"百X超級廣場"就比以往更早擺年貨...
 
 
餅乾呀, 糖果呀, 古力呀......多到呢...比對上果年多1/4...
 
 
佢係超級廣場, 鋪面既面積比超級市場更大.....
 
 
平時擺台灣, 韓式食品既全部消失...
 
 
最搞笑既係, 連抽濕用品果格都被"徵用"....搞到我買唔到...
 
 
使唔使入咁多呀......賣唔哂就知味道....到時又咪係要減價...
 
 
D貨就疊到到好高..."金莎山", 藍罐山", "麥提莎山".....統統出哂黎....
 
 
全部都高過一個正常成年人....
 
 
我少D駕駛技術都唔得.....
 
 
呢個故事教訓我, 下次想買抽濕用品, 就要同佢鬥快.....
 
 
哈

7 則留言:

  1. 月頭d人出咗糧嘛, 襯d人有錢仲唔推晒出黎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係太多啦.......仲有成20幾日先到......

      刪除
  2. 阿靜,今日好濕呀呀呀!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 不過絕大部分都唔岩我.....

      刪除
    2. 你都係去返你間零食屋選購啦。。。
      哈哈。。。

      刪除

Hello~